Fejlesztők szoftvereihez biztosítunk USB vagy smartcard
alapú hardverkulcsokat és egyéb licensz megoldásokat
Cégünkről | Kapcsolat

Üdvözöljük honlapunknak a SuperPro és SHK/SDHK hardverkulcsokkal kapcsolatos technikai segítséget kínáló részén! Probléma esetén kérem kövesse az alábbi lépéseket:

 

0. LÉPÉS

SuperPro gond esetén kérem töltse le és tanulmányozza a System Administrator Help anyagot. Ha nem talál megoldást benne, lépjen tovább.

 

1. LÉPÉS

 

A legtöbb technikai probléma gyorsan megoldható legújabb eszközmeghajtónk letöltésével és telepítésével. Ezt a https://sentinel.gemalto.com/support-downloads/sentinel-drivers/ -ról tudja megtenni. A Sentinel Protection Installer az operációs rendszerbe épülő eszközmeghajtót tartalmaz, ez kommunikál a hardverkulccsal. Tartalmaz továbbá egy Sentinel Servert is. Ezek együtt, de külön is telepíthetők.

 

Megjegyezzük, hogy a Sentinel Serverre akkor lesz szüksége, ha hálózatos kulcsot használ, vagy egyedi SuperPro kulcsot akar a hálózaton keresztül elérni. A SuperPro egyedi kulcs egyfelhasználós hálózatos kulcsként is felfogható és használható.

 

A Sentinel Advanced Medic (SAM) segédprogram a csatlakoztatott hardverkulcs(ok) és a telepített driver érzékelésére, felismerésére szolgál. Ha a SAM látja a kulcsot, de a védett program nem, akkor a védelem implementációjával lehet hiba, valószínűleg túl régi SDK-t használt a védelem kialakításához. Ha a SAM nem látja a kulcsot, akkor a hardverkulccsal, vagy a számítógép portjával, esetleg annak konfigurálásával, vagy a hardverkulcs és a számítógép között levő eszközzel (ha van ilyen) lehet probléma.

 

2. LÉPÉS (CSAK NYOMTATÓPORTOS KIVITELNÉL!)

 

PORT MEGFELELÉS ELLENŐRZÉSE

 

A Sentinel kulcsok gyártója teszteli a kulcsokat más nyomtatóportra csatlakoztatható eszközökkel való kompatibilitásra, de garanciát nem adhat bármely ilyen eszközzel való tökéletes együttműködésre. A kaszkád működés (azaz, ugyanazon a porton több hardvereszköz használata) esetén ajánljuk, hogy a Sentinel eszköz legyen a porttól legtávolabb.

 

Nyomtatók és szkennerek

A Sentinel kulcsok szigorúan megfelelnek a hardvergyártók által elfogadott IEEE 1284 szabványnak, amely a párhuzamos port kommunikációját határozza meg. A Sentinel hardverkulcsok kompatibilisek az IEEE 1284 szabványnak eleget tevő nyomtatókkal. A kisszámú, e szabványnak meg nem felelő nyomtató esetén a kompatibilitási probléma legtöbbször megoldható a legújabb nyomtató meghajtó telepítésével és/vagy a legfrissebb Sentinel Protection Installer telepítésével, ami innen tölthető le. Ha a probléma ezzel nem oldódik meg, akkor ajánlatos a kulcsot másik nyomtatóportra csatlakoztatni, vagy vegye fel a kapcsolatot a szoftver gyártójával, és igényeljen tőle USB csatlakozós Sentinel kulcsot.

 

Tárolóeszközök

A Sentinel kulcsokat kimerítő tesztelésnek vetik alá a legtöbb létező, párhuzamos portra csatlakozó tárolóeszközzel való kompatibilitás szempontjából. A tesztek a legtöbb esetben azt mutatják, hogy a Sentinel kulcsok kaszkád módban más eszközzel együtt tudnak dolgozni. Vannak azonban olyan tárolóeszközök, melyek a port feletti ellenőrzést teljesen át akarják venni. A hardverkulcsot nem ideális ilyen eszközökkel együtt használni ugyanazon a porton, ezért ajánlatos az ilyen eszközt saját, külön nyomtatóportra csatlakoztatni.

 

Hardverkulcsok

A Sentinel kulcsokat lehet más Sentinel kulcsokkal kaszkádolva használni, tekintet nélkül arra, hogy milyen szoftverrel kapta őket. Ajánlott az egymásba dugott kulcsok számát 5-ben limitálni. Más hardverkulcsokkal általában lehet egy porton használni a Sentinel kulcsokat.

 

3. HIBAKERESÉS

 

Ha a problémát eddig nem sikerült megoldani, töltse le a Sentinel Problémamegoldó Segédet . Ebben segítséget talál a leggyakoribb problémák behatárolásához és megoldásához. Ha a hiba továbbra is fennáll, a Kapcsolat fülön keresztül írjon nekünk.

 

4. KERESÉS A TUDÁSBÁZISBAN

 

Ha a Problémamegoldó Segéd nem segített, vagy ha további információra van szüksége, megnézheti a gyártó angol nyelvű technikai tudásbázisát. Itt találja például: gyakran feltett kérdések (FAQ), technikai feljegyzések és más állományok.

 

5. HIBAJELENTÉS KÜLDÉSE E-MAIL-BEN

 

Ha a problémát ezek után sem sikerült megoldani, a Kapcsolat fülön keresztül írjon nekünk. A hiányos információ késleltetheti a megoldás folyamatát, ezért adjon meg minél több lényeges adatot.


Elhatárolás

Kérem vegye figyelembe, hogy bár mindent megteszünk hogy segíthessünk, a lehetőségeink a segítségadásban korlátozottak. A legtöbb esetben a védett alkalmazásról, annak biztonsággal kapcsolatos részéről sokkal többet kellene tudnunk. Ez az információ nem a Polyware Kft-re tartozik, hanem a szoftver alkalmazás előállítójára. Éppen ezért ajánljuk, hogy hiba, probléma esetén vegye fel a kapcsolatot a szoftver fejlesztőjével . Cégünk, mint a Sentinel hardverkulcsok terjesztője, de maga a gyártó (SafeNet) általában csak a következőkben tud segíteni a fentieken túl:

  • Driver installációval kapcsolatos problémák

  • Kisebb konfigurációs kérdések

Mindig ajánljuk a legújabb SSD letöltését, ha a hardverkulcs, amit használt, nem érhető el. Ha azonban ez nem használ, fel kell hogy vegye a kapcsolatot a szoftver fejlesztőjével a további segítség érdekében .