Fejlesztők szoftvereihez biztosítunk USB vagy smartcard
alapú hardverkulcsokat és egyéb licensz megoldásokat
Cégünkről

Sentinel EMS


Minden feladatot egy helyen intézhet
A Sentinel EMS-t az Ön alkalmazottai, disztributorai és vásárlói fogják használni. Egyszerű és következetesen felépített felületen intézhetik a termék életciklusának megfelelő változtatásokat, licenszek definiálását és kiadását, csökkentve a szupport költségeit, növelve a végfelhasználói elégedettséget. Az EMS felhasználói szerepük szerint annak más-más funkcióit használják. A termékek vásárlói és a viszonteladók egy helyen láthatók. Az EMS-ben a vásárlók számára önkiszolgáló portál hozható létre, amit az Ön cégének vállalati tűzfalán kívül helyezhet el, teljesen szeparálva a belső rendszerektől.

 

Licensz kezelés és kiszolgálás egyszerűen
A Sentinel EMS lehetővé teszi a licenszek definiálásával, kiadásával és aktiválásával járó jellemzően kézzel végzett, időtrabló munka egyszerűsítését. Ezek automatizálása növeli a profitot, biztonságosabbá teszi az üzletvitelt. A Sentinel EMS-szel Ön egyszerűen állíthat elő később aktiválható licenszekből álló csomagokat disztributorai, viszonteladói számára. Ezzel csökkentheti saját és partnerei működési költségeit.

 

Termékaktiválás és használati adatok gyűjtése, jelentések
A Sentinel EMS adatgyűjtő és jelentéskészítő funkciói használatával Ön folyamatosan képben van a licenszek lejárata, megújítási trendek, bevételi trendek terén. Úgyszintén adatai lesznek arról, hogyan használják termékeit, mik a népszerű funkciók, miket használnak kevéssé. Előírhatja, hogy a terméket csak regisztrációval lehet aktiválni és felhasználhatja a regisztráció során begyűjtött vásárlói adatokat, közvetlen kapcsolatba léphet a felhasználókkal. Mindezek lehetővé teszik, hogy felmérje a felhasználói igényeket, sőt a trendek felismerésével elébe menjen azoknak. Az EMS -szel automatizált módon emaileket küldhet bizonyos feltételeknek megfelelő vásárlóinak promóció, lejáratról szóló emlékeztető, upgrade vagy javítófolt témakörökben.

 

Rugalmas rendszerintegráció
A Sentinel EMS teljesen integrált a SafeNet Sentinel LDK és Sentinel RMS termékeivel, de úgy van tervezve, hogy bármely külső licenszelő rendszert támogasson. Egyszerű, következetes felületet ad, melyen kewresztül az Ön alkalmazottai, partnerei és vásárlói kezelhetik a szoftver licenszeit. Az EMS egyszerű csatlakozási felületen keresztül integrálható a vállalat meglévő CRM és ERP rendszereihez, vagy akár egy modern rendszerközi kommunikációs megoldáshoz, mint. pl egy ESB.

 

EMS és RMS: komplett nagyvállalati licenszelő, licenszkezelő megoldás
Ebben a kombóban az RMS a licenszek betartatásáért, az EMS a termékvariációk, csomagok lialakításáért, a licenszkiadásért, rendelések és aktivációk kezeléséért felel.

A Sentinel RMS egy robusztus, a rugalmasságra és skálázhatóságra fókuszált licenszelő eszköz. Az alkalmazható licenszek legszélesebb körét kínálja: egyedi géphez vagy hálózathoz kötött, használatot mérő, vagy webes szolgáltatáson alapuló licenszeket. A Sentinel RMS-t számos vállalat, köztük néhány óriásvállalat használja akár hardver berendezésekben, akár vállalati hálózatokban. Elérhető a legtöbb opreációs rendszerre és hardver platformra.

 

Sentinel EMS SAP Connector
Ez az eszköz megteremti a Sentinel EMS és az Ön cégénél levő SAP vállalatirányító rendszer összekapcsolását. Segítségével pl. a SAP-ból adhat ki licenszeket vásárlóinak, illetve az EMS teljes funkionalitását az ismert SAP felületről érheti el.

 

Sentinel Professional Services  és Technical Support
A SafeNet-nél létrehozott Professional Services csapat rendelkezésére áll a Sentinel licenszrendszerek bevezetésének tervezésében és kivitelezésében.

A SafeNet Technical Services szervezet a világszerte telefon-, email- és interneten keresztül  elérhető segítséget kínál vásárlóinak.

 

Próbálja ki Ön is, 30 napig ingyen a Sentinel EMS-t!